czwartek, 16 stycznia 2014

Bezpłatne katalogi wysyłkowe

Wczoraj dotarł do mnie pierwszy w tym roku katalog wysyłkowy z Kwiatyllo. Lubię zamawiać takie katalogi i oglądać w nich przeróżne rośliny. Nie trzeba nic kupować, po prostu wysyłają katalog bez żadnych opłat. Czasem coś z katalogu zamawiam, ale jest to niezwykle rzadko, gdyż coś mnie musi naprawdę zainteresować i przede wszystkim mieć rozsądną cenę. Ponieważ w różnych sklepach i szkółkach w mojej okolicy można wiele roślin z tych katalogów kupić taniej. Zresztą przed zakupem rośliny, wolę ją dokładnie obejrzeć i pomacać ;)
Poniżej stronki, na których takie katalogi zamawiałam i które do mnie docierają:
http://www.hyzop.pl/
http://www.kwiatyllo.pl/
http://florexpol.eu/
Wystarczy kliknąć w odpowiednią zakładkę na stronie i wypełnić formularz. Trzeba tak robić z każdym nowym wydaniem katalogu, przeważnie są dwa w ciągu roku. Były jeszcze dwie strony, ale właśnie zobaczyłam, że już nie mają katalogów wysyłkowych. Hehe, mimo że nieaktualne, to ja ich nie wyrzucam i co jakiś czas przeglądam ;) Jeśli macie namiary na podobne katalogi, to dajcie znać w komentarzu, na pewno skorzystam.




11 komentarzy:

  1. Super, dzięki, zaraz sobie zamówie. Niestety nie mam nic w zamian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisali, że wyślą w pierwszym tygodniu stycznia :D

      Usuń
    2. Witaj, może w czasie potrafią podróżować :D

      Usuń
  2. Dorzucam: Lilypol
    Najpiękniejsze lilie świata. Uwaga: uzależniają, ja ciągle nie wiem: kupić, nie kupić, ile kupić...
    Pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam te same dylematy co ty ;) A te lilie takie śliczne, że nie da rady przynajmniej kilku wziąć :))) Chyba najpierw trzeba coś u nich kupić, żeby katalog wysłali?
      Pozdrawiam kolejną miłośniczkę ogrodów:)

      Usuń
    2. tak, ja kupiłam duuużo lilii i teraz dostaję katalogi,
      Pozdrawiam,
      m.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To fajnie:) Widzę, że masz też ciekawego bloga o testowaniu i darmowych próbkach.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zapraszam :) Może obserwacja za obserwację ?;)

      Usuń
    3. Dziękuję :) Może obserwacja za obserwacje ? ;)

      Usuń
    4. Masz ciekawego bloga, jednak nie bawię się w obserwacje za obserwacje. Jak coś jest w kręgu moich zainteresowań, to po prostu dodaje nie patrząc na odwzajemnianie ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...