wtorek, 7 stycznia 2014

Zdecydowałam się :)

Wraz z nowym rokiem postanowiłam założyć bloga, więc zakładam ;) Od czego by tu zacząć ...
Urodziłam się w mieście oraz w nim dorastałam. Natomiast szczęśliwym trafem miałam dziadków na wsi. Tak więc me życie wypełniały odwiedziny u dziadków, raz krótsze raz dłuższe chwile wolności. Psy, koty, krowy, świnki, konie, kury, kaczki, gęsi wszystko żyło razem w pewnej harmonii. Wszystkie drzewa, krzewy, kwiaty, zioła miały swój urok. Zawsze było co obserwować. Taki mały raj na ziemi. Więc wymarzyłam sobie życie na wsi, a teraz od trzech i pół roku mieszkam na stałe na wsi wraz z mym Ukochanym. Jeszcze na gospodarstwie zostawionym przez dziadków, dzieląc je z moim wujem. Ale mamy już swój własny kawałek ziemi, który powoli urządzamy w miarę naszych możliwości finansowych. O ile tutaj musimy iść na pewne kompromisy z rodziną, to nasze Siedlisko urządzamy jak tylko sobie zamyślimy :)
Będzie to głównie blog o ogrodnictwie, zwierzętach, rolnictwie - o życiu na wsi. Wiele jest ciekawych i wartych czytania blogów w tych tematach. Dlatego będę pisać o tym czego sama doświadczyłam lub o tym co mi się podoba, wiedząc że dobrych sposobów gospodarowania i robienia różnych rzeczy jest wiele. Z wykształcenia jestem inż. zootechniki, natomiast ogrodnictwo i związane z nim inne tematy to moja pasja, którą zgłębiałam już na własną rękę. Chcąc żyć w zgodzie  z naturą i podążać za swoimi marzeniami.

A na dobry początek kiciuś, który przybłąkał się do mnie dokładnie rok temu śniegową porą i przyniósł ze sobą wiele radości.


11 komentarzy:

  1. witaj :) fajnie, że zdecydowałaś się na pisanie bloga :) zapraszam do mojej manufaktury - ja też jestem szczęśliwą wieśniarą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja witam, podobnie jak Artambrozja, szczęśliwa wieśniarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja witam, podobnie jak Artambrozja, szczęśliwa wieśniarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogowym swiecie, w prawdzie nie jestem wiesniara - ale wiesniary uwielbiam bo to fajne diewczyny sa:)))
    Kicius cudny i fajnie, ze znalazl u was swoje miesce.
    Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w Klubie. Choć mój blog hibernuje, odwiedzam inne. Te "wiejskie" i miejskie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wspaniałego wędrowania w stronę marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam i pozdrawiam a także zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to pierwsze koty za płoty :) Czekam na rozwój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I bardzo fajnie że się zdecydowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatycznie się zapowiada i ciekawie ...będę wpadać ...pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój dziadek nie mieszkał na wsi jak Twój ale za to mój pradziadek tak!! I gdzieś chyba po nim, prawdziwym chłopie zakochanym w ziemi....mam genów troszkę ..bo uwielbiam wieś
    Pozdrawiam
    ja-kobieta z miasta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam życie na wsi i cenię je sobie bardziej jak życie w mieście. Może rzeczywiście nasi przodkowie przyciągają nas do takiego życia ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...