środa, 20 lipca 2016

Wieści z ogródka - cz.2

Zdjęcia aktualne, wczoraj robione. Jak widać pogoda ostatnio u nas pochmurna i deszczowa, od jutra zapowiadane jest już słoneczko i ocieplenie. Ostatnio z  pisaniem postów mam podobnie jak Bazylia, która opisała to w sam raz w swoim nowym poście KLIK    ;)

Najpierw grządka na byłym wybiegu kurek, dyniowate rozrosły się w najlepsze, bardzo dobry rok dla nich:




dynie Hokkaido lubią piąć się do góry

sałatkowy Topaz, rosnący w gruncie




ogórek Dar, do kiszenia








Przed foliakiem:



I pod folią:



6 komentarzy:

  1. Super:-) Lubię takie widoki,to będzie udany rok no i dużo pracy przy obrabianiu:-) tego życzę i dużo słońca takiego jak dziś u nas, szczerze to już nie ma czym dechnac :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci to wszystko rośnie. Na szczęście słońce do nas wróciło, więc liczę, że u mnie też wszystko "ruszy" po pewnym przestoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw upały w czerwcu, teraz deszcze i burze. Aż trochę się dziwię, że tak dobrze rośliny znoszą takie skoki pogodowe.

      Usuń
  3. a mnie się udało dostać fasolke <> kiedyś ja miałam jest pyszna po sklepach ani śladu masion jej

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,orzeł polski ,,fasolka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...